blog blog .

blog

ویلچر برقی

انواع ویلچر
اگر شما هم جزء استفاده کنندگان از ویلچر باشید حتما اطلاعاتی در مورد انواع ویلچر دارید. بله درست است دو نوع ویلچر دستی و برقی در بازار وجود دارند.

ویلچرهای دستی که سالیان زیادی است مورد استفاده قرار می گیرند، ساختار ساده ای دارند. این ویلچرها به گونه ای طراحی شده اند که باید چرخ های ویلچر را با قدرت دستان خود به حرکت درآورید یا اینکه برای هل دادن ویلچر از فرد دیگری کمک بگیرید. اما در مدل های برقی ویلچر، دیگر نیازی به صرف انرژی نیست. فناوری به کار رفته در این ویلچرها، حرکت و جابجایی را برای افراد راحت کرده است. یعنی فرد می تواند فقط با فشردن چند دکمه حرکت کند. به این ترتیب، معلولان، سالمندان و بیماران می توانند به صورت مستقل و بدون نیاز به سایرین، کارهای خود را انجام دهند. ویلچرهای برقی با استفاده از نیروی الکتریکی حرکت می کنند.

مدل های مختلف ویلچر از نظر ابعاد، ظاهر، امکانات، قیمت، راحتی و … با هم تفاوت دارند. از جمله این مدل ها می توان به ویلچرهای برقی مبله، ایستا و تاشو اشاره کرد. در این میان، ویلچر برقی تاشو به علت خاصیت جمع شوندگی و حجم کم موردتوجه خریداران قرار گرفته است.

ویلچر برقی

همان طور که گفتیم ویلچرهای برقی انواع مختلفی دارند. یکی از مزایای ویلچرهای برقی این است که دیگر نیازی به صرف انرژی برای به حرکت ویلچر نمی باشد. علاوه بر این، شما می توانید هنگام سوار شدن به خودرو، قسمت پشتی و بدنه ی ویلچر را خم کنید و خیلی راحت سوار اتومبیل خود می شوید. ویلچر برقی به شما این امکان را می دهد تا در فضاهای کوچک به صورت درجا دور بزنید یا اینکه مسافت های طولانی را با سرعت بالایی طی کنید. امکانات و قابلیت ویلچرهای برقی به افراد معلولی که توانایی حرکت با دست خود را ندارند کمک می کنند تا به راحتی حرکت کنند. درست است که قیمت ویلچر برقی نسبت به دستی گران تر است اما اگر راحتی و امکانات آن را در نظر بگیرید، ویلچر برقی را ترجیح می دهید.

 


بهترین ویلچرهای برقی چه ویژگی هایی دارند؟
بهترین ویلچرهای برقی که در ایران وجود دارند، از امکانات و قابلیت های خوبی برای جابجایی افراد برخوردار هستند. موتور قدرتمند، چرخ های با کیفیت و جنس مرغوب این ویلچرها باعث شده است تا افراد بتوانند برای مدت طولانی از آنها استفاده کنند. موتوری که در ساختار ویلچر برقی به کار رفته است توان کافی برای حمل و جابجایی فرد را ایجاد می کند. چرخ های ویلچر هم می توانند وزن فرد را تحمل کنند. جنس مناسب بدنه هم باعث شده است تا ویلچر، مقاومت و استحکام خوبی داشته باشد. یکی از نکات مهمی که تولید کنندگان ویلچر به آن توجه می کنند این است که چه کسی و با چه وزنی می خواهد از ویلچر استفاده کند. بر این اساس، مدل های متنوعی از ویلچر را تولید و روانه بازار می کنند تا پاسخگوی نیاز تمام مشتریان باشند. مثلا برای افرادی که عاشق سفر هستند و یا کسانی که فضای زیادی برای نگهداری از ویلچر ندارند، ویلچرهای تاشو را تولید کرده اند. این ویژگی ویلچر باعث شده است تا فضای کمی را اشغال کند. ضمن اینکه افراد می توانند در هنگام مسافرت، ویلچر را جمع کرده و در صندوق عقب اتومبیل خود بگذارند و با خود به هر جا که خواستند ببرند.

خرید ویلچر برقی
ویلچرهای برقی تنوع و امکانات متنوعی دارند. به همین علت ممکن است در زمان خرید، کمی دچار تردید شوید. به شما توصیه می کنیم که اگر قصد خرید ویلچر دارید بهتر است به یک فروشگاه معتبر مراجعه کنید. فروشگاه مونوچیر (Monochair) سال هاست که در زمینه تولید و عرضه ی انواع ویلچر فعالیت می کند. محصولاتی که در این مجموعه تولید می شوند کیفیت بالا و ظاهری شیک و مدرن دارند. کیفیت بالای این ویلچرها باعث شده تا بتوانند با برندهای خارجی رقابت کنند. مونوچیر با تولید و عرضه ی نسل جدید ویلچرهای برقی سعی دارد تا راحتی بیشتر را برای استفاده کنندگان از ویلچر فراهم کند. بنابراین اگر به دنبال خرید یک ویلچر با کیفیت و قیمت مناسب هستید، فرصت را از دست ندهید و حتما سری به مونوچیر بزنید.
این مجموعه برای جلب رضایت مشتریان، شرایط خرید اقساطی را نیز فراهم کرده است. شما می توانید با خرید خود از 10 سال خدمات پس از فروش و ارسال رایگان بهره مند شوید. برای دریافت پاسخ سوالات و رفع ابهامات خود فقط کافی است تا با کارشناسان مونوچیر تماس بگیرید.

سخن پایانی

شاید افرادی که به راحتی از قدرت راه رفتن برخوردارند، به این نعمت خدادادی توجه نداشته باشند. اما قطعا کسانی که از این نعمت محرومند ارزش آن را می فهمند. تصادف، بیماری، کهولت سن عوامل اجتناب ناپذیر زندگی ما هستند. اما نباید اجازه دهیم تا این عوامل، تحرک و سرزندگی را از ما بگیرند. امروزه ویلچر توانسته بخش مهمی از نیازهای افراد را برطرف کند. شما می توانید برای شرکت در فعالیت های مختلف و انجام امور روزمره از ویلچر برقی استفاده کنید. پس دیگر نگران نباشید.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ساعت: ۰۵:۰۵:۲۷ توسط:admin موضوع: نظرات (0)