blog blog .

blog

همه چيز درباره شير دادن به دوقلوها

شير دادن به دوقلوها يا چندقلوها (در مقايسه با كساني كه تنها بايد يك نوزاد را شير بدهند)، نياز به تلاش (و البته فداكاري) بيشتري دارد و مسووليت تغذيه بيش از يك كودك، مي توانند بسيار خسته كننده باشد. ممكن است شما نگران باشيد كه شايد بدن شما نتواند شير كافي براي تغذيه بيشتر از يك كودك را تامين كند. يا ممكن است از اين بترسيد كه شير دادن به دوقلوها ممكن است خيلي وقت گير باشد و شايد وقتي براي استراحت شما باقي نماند؛ كه البته نگراني بيموردي هم نيست و نوزادان شما ممكن است در هفته هاي اول پس از تولد، هر نيم ساعت يكبار گرسنه شوند.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ساعت: ۰۵:۰۷:۵۵ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

ويلچر برقي

آيا مي دانيد ويلچر برقي چه مزيت هايي دارد؟ اگر فقط يكبار از اين وسيله ي كاربردي و راحت استفاده كرده باشيد، به مزيت هاي آن پي مي بريد. ويلچرهاي برقي گزينه ي مناسبي براي افراد معلول، سالمندان، بيماران و به طور كلي تمام كساني هستند كه توانايي لازم براي راه رفتن و حركت ندارند. ممكن است شما هم جزء اين دسته از افراد باشيد يا اينكه در خانواده يا اطرافيان خود افرادي را مشاهده كنيد كه به تنهايي قادر به حركت و جابجايي نيستند. در اين صورت حتما به دنبال راهكاري هستيد تا به آنها كمك كنيد. بهترين راه حل استفاده از ويلچر است. با پيشرفت علم و فناوري، توليد كنندگان كشور موفق شده اند تا انواع مختلف ويلچر را ساخته و روانه بازار كنند. با گشتي در بازار يا فضاي اينترنت متوجه حضور برندهاي مختلف داخلي و خارجي مي شويد. شما مي توانيد با توجه به انواع مختلف ويلچر و امكانات آنها، بهترين نوع ويلچر را خريداري كنيد. البته در هنگام خريد ويلچر بايد مدلي را انتخاب كنيد كه با شرايط و نيازهاي شما سازگار باشد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ساعت: ۰۵:۰۵:۲۷ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

با چشم چراني مردان چگونه برخورد كنيم ؟

يا چشم چراني مردان درمان مي شود؟ با مردان چشم چران چگونه برخورد كنيم ؟

مردها به بقيه زن‌ها نگاه مي‌كنند و اين كاملاً طبيعي است. ولي خيلي از خانم‌ها وقتي مي‌بينند كه عشق زندگي‌شان چشمش را به دختري جوان‌تر از خودشان كه لباسي تنگ به تن نموده و كلي آرايش كرده است دوخته، ناراحت و حتي عصباني مي‌شوند.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ساعت: ۰۵:۰۲:۰۶ توسط:admin موضوع: نظرات (0)